BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 9, 2011

Ungkapan ayat-ayat Cinta-azizijb.blogspot.com



"Duhai isteriku, janganlah engkau terlalu mencintaiku. Aku hanyalah makhluk lemah dan tidak berdaya. Aku tidak dapat mempertahankanmu kecuali kekuatan yang Allah kurniakan kepadaku. Aku tidak mampu memberi nafkah kepadamu walau sesen pun, melainkan limpah rezekinya padaku. Cintailah Allah, pemilik alam ini. Sekiranya Allah mencintaimu, pasti Die memelihara dirimu walaupun aku berada jauh darimu. Sekiranya Allah menyayangimu, Die pasti membela dan mencukupi segala keperluanmu sekalipun aku tidak berjaya membela dan memenuhi kehendakmu. Cintailah aku sekadar apa yg diperintahkan Allah kepadaku."

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum.,
minta kebenaran nak ambil pic atas tu.
tq.

Hamba Allah said...

yap.... silakan....