BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 30, 2012

Cinta....? Cinta ku milik siapa? apa yg paling patut kita cinta?

Jika dunia terlalu sempit untuk kita...
Biarlah Allah membuka pintu lain untuk kita...
Dimana saja tempat yg sesuai untuk kita...
dan semoga...
di dunia tidak merestui cinta kita...
kita punya Allah...
yang akan merestuinya...


Maafkan aku pergi tanpa minta izin pergi dri kmu..
Maafkan aku kerana baru berkirim kabar...
Setelah sekian lama menyepi...
Setelah mengharungi perjalanan hidup yang jauh...

dan saat ini...
akhinya aku boleh berada di sini...
pada ketika ini...

sepanjang jalan panjang ini...
Kau mmang tidak jadir secara kasar
tapi aku tidak perlu rasa kehadiranmu..
kerana aku dapt rasakan dalm jiwaku...

Ya Allah...
kuatkanlah jiwa hambamu ini...

Tuhan memberikan aku kekuatan yang luarbiasa...
Untuk terus mencintai...
Bahkan disaat ku kerah...
Cintaku tak dibiarkan lekang dan hilang...

Ya rabbi... ya tuhanku...
Kau yang maha tahu ya Allah...
Kau yang telah memilih jalan mana yang harus ku tempuh...
Kau tak pernah membiarkan diriku sendirian...
Kau juga yang telah menanamkan cintanya ke dalam jiwa ini...
Kau selalu menjaga cinta ini...
Seperti mana Kau menjaga jiwa ini...
Tak ada seutas tali pun tempat ku bergantung...
Selain talimu Ya Allah..!
Tak ada pun satu pintu akan ku ketuk...
Selain pintu-Mu.!


Ya.. Rabbi..
Yang Maha Pengasih dan penyayang...

Di bawah lindungan keredaan-Mu...
Aku serahkan...
Cinta dan jiwa ini kembali kepada-Mu...

Maka disini la aku berada...
Dimana, di negeri tempat cinta kita berpusat...

Ku bawa...
jiwamu...
cintamu...
Dan cinta-Nya..
Bersama ku...

Teruskan lah bermohon...
Agar...
Cinta kita...
Menuju jalan terindah...
Milik Allah semata...

0 comments: